فروش ویژه نگهدارنده صابون آبشاری MORSI
دریای فایل
فروش ویژه نگهدارنده صابون آبشاری MORSI
دو شنبه 31 مرداد 1401 ساعت 20:34 | بازدید : 33 | نویسنده : دریای فایل | ( نظرات )

فروش ویژه نگهدارنده صابون آبشاری MORSI • • فروش ویژه نگهدارنده صابون آبشاری فروش ویژه نگهدارنده صابون آبشاری › › تخفیف ویژه خرید نگهدارنده صابون آبشاری از تخفیف ها › › ویژگی های نگهدارنده صابون آبشاری قابل استفاده در آشپزخانه، حمام و سرویس‌های بهداشتی مناسب برای نگهداری اسکاچ، سیم ظرفشویی و صابون پلاستیک درجه یک بهداشتی کریستال و دارای پایه نگهدارنده با سه مکنده › › تازه های اسرار خانه داری – فان طب ️ › › دارای پایه نگهدارنده با سه مکنده پلاستیکی طراحی ساده و جالب جهت خروج آب اضافی ابعاد سانتی‌متر در رنگ‌های متنوع و زیبا › هولدر نگهدارنده سردوشی حمام فان طب ️ › تخفیف خوب نگهدارنده صابون آبشاری جاصابونی یا هولدر صابون و اسکاچ تازه های اسرار خانه داری شستشو،نظافت و لکه گیری فروشگاه اینترنتی فان طب لوازم خانگی و آشپزخانه › › عود خوشبو کننده آبشاری کد بسته عددی › › قیمت فروشنده ۱۸۵۰۰ ۱۹٪ ۱۵۰۰۰ افزودن به سبد قیمت بهتری سراغ دارید؟ فرآیند قیمت‌گذاری و نظارت بر قیمت امکان تحویل اکسپرس ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته › › مشخصات، قیمت و خرید جا صابونی کد دیجی‌کالا › › در راستای توجه ویژه به شفافیت به عنوان یکی از اصلی‌ترین ارزش‌های محوری دیجی‌کالا، با شروع سال ۱۳۹۸ داستان‌پردازی با داده‌های آماری و ارائه گزارش‌های سالانه آغاز شد › › تخفیف ویژه خرید ست تیشرت و شلوار مردانه مدل › › ست تیشرت و شلوار مردانه مدل ارزش واقعی ۱۵۴ هزار تومان با تخفیف‌ها ۱۳۹ هزار تومان تخفیف به پایان رسید ناموجود تخفیف‌ها مد و پوشاک لباس مردانه ست مردانه و پسرانه ست تیشرت و شلوار › › محصولاتفروش مواد اولیه شوینده موسسه مبتکران شیمی › › محصولات اس ال اس و انواع سورفکتانت ها و نگهدارنده های موجود را می توانید از ما در مبتکران شیمی تهیه نمایید برای خرید و فروش مواد شیمیایی و مواد اولیه شوینده ها با ما در ارتباط باشید


 

 
 
نگهدارنده صابون آبشاری MORSI، طراحی زیبا  مناسب فضای آشپزخانه یا سرویس، پلاستیک درجه یک بهداشتی مقاوم و با کیفیت ...
جاصابونی یا هولدر صابون و اسکاچ مدل آبشاری از محصولات کاربردی و مهم آشپزخانه و سرویس بهداشتی منزل می باشد. برای ارتقای سطح بهداشت محیط و کاربری ساده تر استفاده از هولدر صابون و هولدر اسکاچ پیشنهاد می گردد. طراحی زیبای این جاصابونی با انحنای بسیاز زیبا، چشم نوازی و هارمونی رنگی ملایمی را به فضای آشپزخانه یا سرویس شما می دهد. جنس آن از پلاستیک درجه یک بهداشتی مقاوم و با کیفیت (کریستال و ABS) است که در رنگ های آبی، دودی و صورتی قابل سفارش و خرید است.برخی افراد استفاده از صابون را به دیگر مواد شوینده بهداشتی ترجیح می دهند که دارای مزیت هایی نسبت به آنها می باشد. البته در صورتی که به نکات بهداشتی آن توجه شود و خود صابون منبع آلودگی نشود.

 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



برچسب‌ها: خرید ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5225
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :