فروش ویژه کفش مردانه PINS REAL
دریای فایل
فروش ویژه کفش مردانه PINS REAL
دو شنبه 31 مرداد 1401 ساعت 20:36 | بازدید : 37 | نویسنده : دریای فایل | ( نظرات )

فروش ویژه کفش مردانه PINS REAL • • فروش ویژه کفش مردانه فروش ویژه کفش مردانه › کفش ورزشی مردانه طوسی مدل – فان طب ️ › · کفش ورزشی مردانه طوسی مدل کرونا را جدی بگیریم شیلد محافظ صورت پکیج عددی ژوئن ژوئن › › مشخصات، قیمت و خرید کفش پیاده روی مردانه مدل › › کفش راحتی مردانه مدل ارسال فروشنده ۳۱٪ ۱۴۹۰۰۰ ۲۱۶۰۰۰ کفش راحتی مردانه مدل کد رنگ سفید موجود در انبار دیجی کالا ۳۶٪ ۲۵۶۰۰۰ ۴۰۰۰۰۰ کفش راحتی مردانه مدل تنها ۲ عدد در انبار باقی مانده ۲۶۰۰۰۰۰ کفش کوهنوردی مردانه کد موجود در انبار دیجی کالا ۱۶٪ ۲۱۹۰۰۰ ۲۶۰۰۰۰ › کفش ورزشی مردانه سفید مدل – فان طب ️ › · کفش ورزشی مردانه سفید مدل کرونا را جدی بگیریم شیلد محافظ صورت پکیج عددی ژوئن ژوئن › › مشخصات، قیمت و خرید کفش روزمره مردانه مدل دیجی‌کالا › › جدیدترین مدل‌های کفش روزمره مردانه متفرقه با بهترین قیمت در دیجی‌کالا خرید اینترنتی کفش روزمره مردانه مدل و قیمت انواع کفش روزمره مردانه متفرقه از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا › كفشمردانهكفش مردانه جدیدترین مدل های كفش مجلسی مردانه بوتیک › كفشمردانه تا تا قیمت ۱۰۰ هزار تومان ۲۰۰ هزار تومان ۳۰۰ هزار تومان ۴۰۰ هزار تومان ۵۰۰ هزار تومان یــا تا بوتیک کیف و کفش كفش مردانه تعداد › › کفشرسمیمردانهکفش مجلسی مردانه خرید انواع کفش رسمی مردانه چرم بانی مد › › کفشرسمیمردانه برای خرید کفش مجلسی مردانه در جدیدترین مدل های چرم طبیعی و مصنوعی و انواع کفش رسمی مردانه در مدل های اداری و کلاسیک با قیمت به بانی مد مراجعه کنید › فروشانواعکفشفروش انواع کفش مردانه صندل ارزان مهرگام › فروشانواعکفش صندل ها و انواع دمپایی های مردانه را تولید کنندگان زیادی در کارخانه ها و کارگاه های داخل کشور به بازار عرضه می کنند فروش انواع مدل های صندل مردانه یا زنانه در فصل تابستان به اوج خود می رسد، اما این به این معنی نیست که در


 

 
 
کفش مردانه PINS REAL، کیفیت ساخت بالا و بسیار مقاوم، جنس زیره: PU درجه یک. جنس رویه: بافت، سایزبندی: 41 الی 44 ...
این کفش اسپرت مردانه را به راحتی می‌توانید با انواع لباس ست کنید و می‌تواند انتخابی ایده‌آل برای استفاده روزمره، پیاده‌روی و حتی ورزش باشد. این کفش به گونه‌ای طراحی شده که باعث می‌شود دویدن و راه رفتن برایتان راحت‌تر شود و احساس خستگی نکنید. مهم‌ترین خصوصیت این کفش وزن بسیار سبک آن است که با در دست گرفتن کفش احساس می‌کنید با یک جفت جوراب سر و کار دارید! برای رویه این کفش از ترکیب پارچه بافتی استفاده شده است که علاوه بر انعطاف‌پذیری و نرم بودن، به گردش هوای داخل کفش کمک کرده و در نتیجه از بو گرفتن پا جلوگیری می‌کند. در نهایت، زیره این کفش اسپرت از مواد PU تولید شده است که دارای مزایای مختلفی مانند وزن کم، مقاومت بالا در مقابل شکستن و سایش و انعطاف‌پذیری بالا است. این کفش در سایز 41 الی 44 عرضه شده است که در سبد خرید می توانید سایز مد نظر را انتخاب کنید.

 


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.



برچسب‌ها: خرید ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5225
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :