روش تحلیل شبکه ای ANP
دریای فایل
روش تحلیل شبکه ای ANP
شنبه 26 آذر 1401 ساعت 5:37 | بازدید : 28 | نویسنده : دریای فایل | ( نظرات )

روش تحلیل شبکه ای ANP • • • • °°• روش تحلیل شبکه ای روش تحلیل شبکه ای › آموزشروشفرایندآموزش روش تحلیل شبکه ای با مثال صنایع بیست › آموزشروشفرایند روش امکان بررسی وابستگی های متقابل بین سطح معیارها را فراهم می کند و بنابراین ابزاری جذاب برای تصمیم گیری چند معیاره است روش با توجه به خصوصیات کمی و کیفی که باید در نظر گرفته شود ، مفید است و همچنین رابطه متقابل غیر خطی در بین معیارها مورد توجه قرار می گیرد › روشتحلیلشبکهایروش تحلیل شبکه ای فرابگیر تصمیم گیری چند معیاره › روشتحلیلشبکهای · روش تحلیل شبکه ای که تعمیم است، اولین بار توسط ساعتی در سال میلادی مطرح شد در مواردی که سطوح پایینی روی سطوح بالایی اثر گذارند و یا عناصری که در یک سطح قرار دارند مستقل از هم نیستند، دیگر نمی توان از روش استفاده کرد › آموزش روش یا فرایند تحلیل شبکه ای با مثال ساده › · روش یا ای ان پی به وسیله توماس ال ساعتی معرفی گردید که با هدف انتخاب گزینه مناسب براساس معیارهای چندگانه طراحی شده است همچنین از این تکنیک برای وزن دهی به معیارها و زیرمعیارها نیز استفاده می‌شود برای تعیین اوزان معیارها در فرایند تحلیل شبکه ای از تکنیک مقایسه‌های زوجی › روشفرآیندتحلیلروش فرآیند تحلیل شبکه ای یا مشاورین هوش پیروزی آموزش › روشفرآیندتحلیل روش فرآیند تحلیل شبکه ای یا سیستم اطلاعات جغرافیایی روش فرآیند تحلیل شبکه ای یا روش فرآیند تحلیل شبکه ای یا مخفف است پس از چندي بدليل آنكه روش ، جامعيت لازم را نداشت، ساعتي در سال روش گسترش يافته اي تحت عنوان فرآيند تحليل شبكه اي را ارائه نمود › آموزشکاملفرآیندآموزش کامل فرآیند تحلیل شبکه ای – آپسیس › آموزشکاملفرآیند واژه مخفف عبارت به معنی فرایند تحلیل شبکه است فرایند تحلیل شبکه یا یکی دیگر از تکنیک ‌های تصمیم گیری است که شباهت زیادی به روش دارد روش تحلیل شبکه ‌ای به وسیله ساعتی و تاکی زاوا در سال ۱۹۸۶ پیشنهاد شد روش تعمیم روش است › مثالروشتحلیلشبکهمثال روش تحلیل شبکه ای دانلود فایل اکسل با فیلم آموزش › مثالروشتحلیلشبکه · گام اول در اینجا برای درک بهتر مطلب، ابتدا نمودار شبکه ای مساله را رسم می کنیم مثال روش تحلیل شبکه ای مشخص است که حالت سلسله مراتبی در این مسئله صادق نیست زیرا وزن و هرکدام به دو معیار هزینه خرید و حمل وابسته بوده و وزن دو معیار نیز به گزینه ها وابسته می باشد



روش تحلیل شبکه ای ANP
دسته بندی : سایر رشته ها ...
تگ : تحلیل شبکه,تحلیل شبکه ANP,الگوریتم روش ANP,روش تحلیل شبکه
روش تحلیل شبکه ای ANP

واژه ANP مخفف عبارت Analytical Network Process, به معنی فرایند تحلیل شبکه است. فرایند تحلیل شبکه یا ANP یکی از تکنیک­‌های تصمیم گیری است که شباهت زیادی به روش AHP دارد. روش تحلیل شبکه­‌ای به وسیله ساعتی و تاکی زاوا در سال ۱۹۸۶ پیشنهاد شد. روش ANP تعمیم روش AHP است. در مواردی که سطوح پایینی روی سطوح بالایی اثر گذارند و یا عناصری که در یک سطح قرار دارند مستقل از هم نیستند، دیگر نمی­‌توان از روش AHP استفاده کرد. تکنیک ANP شکل کلی­ تری از AHP است، اما به ساختار سلسله مراتبی نیاز ندارد و در نتیجه روابط پیچیده­تر بین سطوح مختلف تصمیم را به صورت شبکه­ ای نشان می­‌دهد و تعاملات و بازخوردهای میان معیارها و آلترناتیوها را در نظر می­گیرد.

روش ANP براساس تحلیل مغز انسان برای مسایل پیچیده با ساختار غیررده‌ای و به منظور اصلاح روش AHP ارایه شده است. در این روش برای مدل کردن مسئله شبکه‌ای که گره‌های موجود در این شبکه معادل هدف، معیارهاو گزینه‌ها است، رسم می‌شود. بردارهای جهت‌داری که این گره‌ها را به‌هم وصل می‌کنند، نشان‌دهنده جهت اثر گره‌ها بر یکدیگر است. فرآیند تجزیه و تحلیل شبکه‌ای مسئله تصمیم‌گیری را با به‌کارگیری دیدگاه سیستمی توأم با بازخورد مدل‌سازی می‌کند.

 

این تحقیق در 12 صفحه و در قالب فایل ورد تنظیم شده است. دارای توضیحات و روابط ریاضی، جداول و اشکال  می باشد که به معرفی این روش می پردازد. دارای الگوریتم روش (ANP)، مزایا و معایب این روش و مراحل تشکیل روش تحلیل شبکه ای (ANP) می باشد و در انتهای این تحقیق منابع استفاده شده (داخلی و خارجی) معرفی شده است.


download - دانلود




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5225
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :