دلم بهانه ميگيرد - نوشته قاضي سعيد
دریای فایل
دلم بهانه ميگيرد - نوشته قاضي سعيد
دو شنبه 31 مرداد 1401 ساعت 10:4 | بازدید : 62 | نویسنده : دریای فایل | ( نظرات )

دلم بهانه ميگيرد - نوشته قاضي سعيد • • دلم بهانه ميگيرد نوشته قاضي سعيد دلم بهانه ميگيرد نوشته قاضي سعيد دلم بهانه میگیرد نوشته قاضي سعيد دلم بهانه ميگيرد نوشته قاضي سعيد › › دلم هر شب بهانه ات میگیرد › › این نوشته رو در تاریخ نوشتم که حرف دلم رو بهت گفته باشم اما انگار تمومی نداره دلم هر شب بهانه ات میگیرد با انکه میدانم دل تو هم بهانه دارد ای تنها بهانه من برای عاشقی اخرین مرز عاشقی را › › دلمبهانهاترادلم بهانه ات را میگیردبه فریادم برس درددلهای دخترتنها › › دلمبهانهاترا سهم تو شد روز تازه سهم من شد اشکــــــــــــــــ که بریزم به همین سادگی کم شد عمر گل بوته تو دستم گله از تو نیست می دونم خودم اینو از تو خواستم به جون ستاره هامون تو عزیزتر از چشامی هر جا هستی › › دلم عجیب بهانه بودنت رامیگیرد نویسنده مهسا سجاد گوینده هلنا › › دلم اما… عجیب بهانه ی بودنت را میگیرد درست مثل کودکی که در هیاهوی خیابانی شلوغ و پر ازدحام مادرش را گم کرده است و با ترس زیاد بلند بلند گریه میکند و پا به زمین می کوبد گاهی اشک هایش را با پشت › جستجو برای کتابقدرتانظباطشخصیبهانهتراشیممنو › دلم بهانه ميگيرد نوشته قاضي سعيد حجله‌اي در شهر ممنوع نوشته قاضي سعيد دانلود فایل › › برای دلم یک انسان معمولی بسازم › › تلخ میگذرد این روزها، که قرار است از تو ، برای دلم یک انسان معمولی بسازم دلم میگیرد آخ کِـــه چِقــدر دِلـــــمــ مــی ســوزَد بَـــرای دِلـــــمـ › دلنوشتهاحساسیدلنوشته احساسی غمگین متن های زیبای تنهایی و ناراحتی › دلنوشتهاحساسی دلم كه برايت تنگ ميشود ميگيرد فرياد می كشد… می تپد و باز تنگ ميشود دلم كه تنگ ميشود دلم ميخواهد يه دل سير نگاهت كنم يک بغض سنگين گريه كنم يك چشم پر اشک بريزم به اندازه يک قهر و آشتی در آغوشت › › تو همانی که دلم لک زده لبخندش را خرداد ۱۳۹۸ › › بهانه ات را میگیرد دل است دیگر نمیفهمد که دوستش نداری نوشته شده در شنبه بیست و پنجم خرداد ۱۳۹۸ ساعت توسط من



دلم بهانه ميگيرد - نوشته قاضي سعيد
دسته بندی : داستان
تگ :

دلم بهانه ميگيرد - نوشته قاضي سعيد

دلم بهانه ميگيرد - نوشته قاضي سعيد

كتاب داستان : دلم بهانه ميگيرد - نوشته پرويز قاضي سعيد در قالب PDF پرویز قاضی‌سعید(متولد ۱۳۱۸) از نویسندگان عامه‌پسند ایرانی پیش از انقلاب ۵۷ بود.وی نویسندگی را از سن ۱۷ سالگی آغاز کرد و بیشتر در سبک پلیسی و جنایی می‌نوشت. کتاب‌های او به چاپ‌های دو رقمی و بالاتر می‌رسیدند. از کتاب‌های معروف‌تر او «یک شاخه گل سرخ برای غمم» است. پرویز قاضی سعید پاورقی‌نویس در روزنامهٔ اطلاعات در زمان پیش از انقلاب ۵۷ بود و در مجله...


download - دانلود



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5225
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :